Ben jij onze nieuwe Adviseur Inclusief Werkgeverschap?

ADVISEUR INCLUSIEF WERKGEVERSCHAP

Emma at Work heeft als missie jongeren met een chronische ziekte of fysieke beperking te begeleiden naar een zelfstandige toekomst. Dit doen we door deze  jongeren vanaf 15 jaar de kans te bieden werkervaring op te doen in een vakantiebaan, bijbaan of eerste ‘echte’ baan. Naast de zoektocht naar werk, ondersteunen we hen ook in hun persoonlijke ontwikkeling, in de vorm van trainingen, workshops en 1 op 1 coaching. Emma at Work staat bij jongeren én werkgevers bekend om haar daadkrachtige aanpak, no-nonsense instelling en betrokken consultants.

Om nog meer jongeren naar werk te kunnen bemiddelen zijn duurzame relaties met bedrijven en advisering op maat belangrijke onderdelen van ons werk. In 2017 heeft Emma at Work in samenwerking me stichting Jobstap het label ‘Talent Inclusief’ opgericht. Talent Inclusief geeft advies en ondersteuning rondom inclusief ondernemen. In deze samenwerking vullen beide stichtingen elkaar aan en trekken samen op om een inclusieve arbeidsmarkt te realiseren. Om deze ambitie waar te maken zijn wij op zoek naar een Adviseur Inclusief Werkgeverschap.

In de rol van Adviseur Inclusief Werkgeverschap bij Emma at Work weet jij als geen ander het belang van een inclusieve samenleving over te brengen aan werkgevers en durf jij kritisch te zijn in jouw advies. Waar een HR-manager beren op de weg ziet, dans jij er omheen en weet jij vol overtuiging en praktische voorbeelden jongeren met een fysieke beperking binnen een organisatie een kans te bieden.

Functieomschrijving & werkzaamheden

Dit ga je doen:

  • Adviseren van organisaties bij inclusiviteits vraagstukken, waaronder het versterken van draagvlak op de werkvloer en creëren van nieuwe functies
  • Coördineren van projecten bij grote opdrachtgevers in samenwerking met de andere consultants; van offerte tot uitwerking(Bijdragen aan) het verder ontwikkelen van dienstverlening op het gebied van inclusief ondernemen; onze droom is om jongeren te betrekken bij de advisering aan organisaties
  • Ontwikkelen en geven van werkgeverstrainingen, zoals inspiratiesessies en workshops voor leidinggevenden
  • Werkgevers adviseren op het gebied van wet- en regelgeving (waaronder participatiewet en quotumregeling)
  • Acquisitie van organisaties om bovenstaande te realiseren
  • Relatiebeheer, kansen creëren en netwerk verder uitbreiden

Profiel werknemer

Dit heb jij in huis:

  • Affiniteit met jongeren met een arbeidsbeperking
  • Op de hoogte van wet- en regelgeving op het gebied van inclusief werkgeverschap en diversiteit, volgt ontwikkelingen in het vakgebied op de voet.
  • Sterke sociale, communicatieve en adviesvaardigheden
  • Commerciële instelling en gedreven door resultaat
  • Proactief, eigenzinnig en ondernemend
  • Helicopterview en organisatietalent
  • In staat lange termijn relaties op te bouwen en onderhouden
  • Je hebt het lef om nieuwe ideeën te bedenken, uit te voeren en weet kansen voor het offreren van dienstverlening te benutten.
  • Je houdt van pionieren, relatiebeheer en kansen zien en pakken.
  • Minimaal HBO werk- en denkniveau; achtergrond in HRM/organisatieadvies is een sterke pré
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring
  • Je hebt je rijbewijs en bent in het bezit van een auto

Wat bieden wij

  • Een zelfstandige en veelzijdige functie voor 32 – 40 uur per week, die je zelf deels kunt indelen
  • Een functie waarin je een waardevolle bijdrage levert aan een inclusieve samenleving
  • Afwisselende werklocatie tussen Utrecht en Amsterdam, je werkgebied is Midden Nederland
  • Een klein, hecht team in een ambitieuze, dynamische en groeiende organisatie die volop in ontwikkeling is
  • Marktconform salaris

Solliciteren

Neem bij vragen contact op met Judy van den Berg, per mail info@emma-at-work.nl of telefoon 020 5664 773 of 06 196 894 19. Je motivatiebrief met cv kun je tot uiterlijk 15 juli  per e-mail sturen naar info@emma-at-work.nl.