Ondernemende business manager gezocht.

September 21, 2021
Jill

Draag jij als onze nieuwe office & business manager bij aan de groei van Emma at Work?

Emma at Work zoekt een ondernemende office & business manager (32u p/w), die samen met het team kansen spot om jongeren met een fysieke aandoening een kickstart te geven op de arbeidsmarkt!

Er bestaat een grote kloof tussen jongeren met een fysieke aandoening en de arbeidsmarkt, en die kloof moet dicht: close the gap! We werken hier aan vanuit 2 invalshoeken: 1. De GAP Track (ontwikkelingsprogramma) voor jongeren, en 2. met partnernetwerk GAP200 zorgen we ervoor dat deze groep een eerlijke kans krijgt op de arbeidsmarkt. We begeleiden organisaties binnen de GAP200 in het proces naar inclusiviteit en maken die eerste stappen concreet.

Een bevlogen team van consultants, programmamanagers en relatiemanagers werkt hard samen om deze ambitieuze missie waar te maken. Als office en business manager zorg jij ervoor dat de interne organisatie als een geoliede machine loopt en iedereen  optimaal zijn werk kan doen.

Functieomschrijving

Het succes van de interne organisatie valt of staat met de organiserende kracht van de office en business manager. De kunst is om de interne organisatie op verschillende fronten zo te organiseren en faciliteren, dat het team zo optimaal kan werken. Meerdere ballen in lucht houden en goed op de hoogte zijn van het reilen en zeilen van organisatie en medewerkers zijn key voor deze rol.  Je houdt overzicht, houdt collega’s scherp (gevraagd en ongevraagd!)  en bent de spin in het web van een organisatie die steeds in beweging is.

In deze rol ben je verantwoordelijk voor het optimaal organiseren van de interne organisatie op het gebied van Finance, HR, IT, Facilitair en je stuurt de backoffice aan (fin. administratief medewerker). Je bent inhoudelijk goed op de hoogte van de ontwikkelingen op bovengenoemde gebieden binnen Emma at Work en denkt op strategisch/tactisch niveau mee. Je fungeert dan ook als sparringpartner voor directie en bent betrokken op bestuurs- / directieniveau tot aan operationeel niveau.

Werkzaamheden

  • Aansturen financiële back office (1 collega)
  • HR beleid maken en bewaken inclusief bijbehorende HR administratie
  • Organisatie teamdagen/teamsessies
  • W&S procedures organiseren en faciliteren
  • Facilitaire zaken (kantoorpanden, inkopen, post, etc.)
  • Eerste aanspreekpunt leveranciers
  • Financiële analyses en rapportages maken (ook voor fondsen)
  • Jaarlijkse begroting opstellen ter realisatie van bedrijfsplannen/doelen (in samenspraak met directie)
  • Financiële rapportages maken (projecten) in samenwerking met de relatie/project manager
  • Betalingen autoriseren (maandelijks)
  • Opstellen management informatie
  • (financiële) Processen optimaliseren
  • Rechterhand en sparringpartner directie
  • Plannen bestuursvergaderingen/RVA bijeenkomsten + aanwezig
  • IT vraagstukken oppakken
  • Key user portal
  • Coördinatie algemene telefoonlijn en algemene info e-mailbox

Persoonlijkheid en competenties

  • Plannen en organiseren
  • Stressbestendig
  • Zelfstandig/zelfstartend
  • Praktisch
  • Kritisch
  • Analyserend vermogen
  • Integer
  • Flexibel
  • Organisatiesensitief
  • Generalist

Opleiding en werkervaring

HBO/WO werk- en denkniveau

Minimaal 3 jaar werkervaring in vergelijkbare functie

Salarisrange

Het bruto maandsalaris in deze functie op basis van een full time (= 40 uur) dienstverband ligt tussen de € 3.395 en € 4.167 (exclusief 8% vakantietoeslag en 8% pensioenbijdrage) en is afhankelijk van ervaring en geleverde prestaties.

Solliciteren

Neem bij vragen over de functie contact op met Jannieke Hooiveld, per mail info@emma-at-work.nl of telefoon 020 5664 773. Je motivatiebrief met cv kun je tot uiterlijk 10 oktober 2021 per e-mail sturen naar info@emma-at-work.nl

Gerelateerd